Güliksir-Türev Gül suyu 🌷⚘

Merhaba😊


   Gül suyunun faydasını bilmeyen yoktur.İnstagram keşfette görüp güliksir markasını keşfettim. Güliksir instagram hesabını takip etmeye başladım.Ara ara cekiliş yapıp gül suyu ile tanışma imkanını sunuyorlar. Her takipçinin bir ID kodu var. ID kodunuzu unutmayın😉Güliksir 🆔 kodu almak için guliksir.com daki ID koduyla ilgili formu doldurmanız gerekiyor, yoksa çekilişlerden faydalanamıyorsunuz. Formu doldurmayı da unutmayın 😉
   Ilgili ve saygı çervesinde yönetilen bir instagram hesapları var. Sosyal medya sorumluluk projeleri gereği açık olan her hesabın fotoğraflarını beğenip destek olmaları da çok hoş. Değerli olduğunuzu ve önem verdiklerini hissediyorsunuz. En önemlisi işlerinde baya iyiler.
   Bugün bahsedeceğim türev gül suyu ise gül yağının gül suyu ile birleşmiş hali. Gül yağı çok pahalı olduğu ve herkes ulaşamadığı için böyle bir şey yapmışlar.
   Ürünle ilgili ilk başlarda acaba gül yağı cildime ağır gelir mi korkusu vardı. Iyice yağlandırır mı cildi diye düşünmüştüm. Ama bütün bu endişelerim yersizmiş.
   Gece yatmadan önce cildimi yüz temizleme jelim ile temizleyip havlu kağıtla kuruluyorum. Sonra buzdolabından türev gül suyunu alıp birkaç fıs yüzüme sıkıyorum. Sonrasında birkaç dakika emilmesini bekliyorum. Nemlendiricimi uygulayıp yatıyorum. Gece cilt onarım yaparken türev gül suyuda ona yardımcı oluyor.
   Önemli olan gül suyunu soğuk bir yerde saklamak ve güneşe göstermemek. En iyisi buzdolabında tutmak.
   Çok şık bir ambalajı var. Fıs fıslı olması da kullanımını kolaylaştırıyor.
Cildi daha canlı ve parlak gösteriyor. Herhangi bir şekilde cildimi yağlandırmadı. Birkaç dakika içinde hemen emiliyor. Yağlı yada yapışkan his bırakmıyor.
   Sivilceleri çabuk söndürüp iyileşmesini sağlıyor. Gözeneklerin sıkılaşmasını sağlıyor. Cildi nemlendirip geride yumuşacık cilt bırakması da harika.
   %100 doğal olduğunu söylüyor zaten kokusundan belli. Gül yağı biraz ağır kokuyor beni rahatsız eden o oldu. Ama siz gül kokusunu seviyorsanız sorun yok.
   Bayadır kullandığım için baya azaldı. Şimdiki halinin fotoğrafını da paylaşayım.

   Eğer almayı düşünürseniz güliksir markası ile iletisime gecebilirsiniz.
Iyi günler 😙

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları